NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. március 12., csütörtök

János vitéz

A minap a tv paprikán a Bandi a hegyen c. műsort bámultuk este.
Bandi az őszi erdőben készült vmi kafa őzpöri elkészítésére, de előtte gondolta jópofa lenne ha Petőfi Itt van az ősz, itt van újra c. versének első strófáját elmondaná.
Nos nem sikerült pontosan elmondania, és ez egyből megütötte a fülemet, na nem mintha én annyi verset fújnék fejből, de amit tudok azt pontosan igyekszem előadni, főleg a tv-ben ;)
Ennek kapcsán, hogy igazoljam magam levettem a polcról a Petőfi kötetet. Ha már a kezemben volt belelapoztam és akkor paff János vitéz, na gondoltam ez kell Kisborsónak.
Nagyon jó olvasni én imádom, de már nem emlékeztem, hogy ez ilyen véres, simán elkel rá a 14-es karika, mégha szépen rímbe is van szedve.
Azért én még olvasom Kisborsónak, mert a ritmusát úgy veszem észre kedveli, és majd könnyebben tudja megtanulni ha oda kerül a sor a suliban, remélem. Na meg a magam szórakoztatására.
Azért az Anyám tyúkját pedig karika nélkül, felveszem az állandó repertoáromba, a Bóbita, a Bújj bújj zöldág és társaik mellé.

Ezután a Toldi trilógia következik, gyorsan ameddig még nem érti miről szól a rigmus:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése