NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. március 12., csütörtök

Védőnéni

Ma védőnéni is felhívott, hogy érdeklődjön Kisborsó hogylétéről a szurik után.
Ennek apropóján említem meg, hogy nem tudom hová tenni a védőnéninket.
Túl tökéletes és ez valahogyan nem megy bele a fejembe, ismerve a magyar egészségügyet és a benne dolgozók lelkesedését a munkájuk iránt.
Már 3x volt családlátogatáson, majd minden héten felhív, hogy minden rendben van-e, tud -e segíteni vmit.
Mindig kedves és általában tud jó 5leteket mondani, ha vmi adódik. Más kérdés, hogy még szinte egyetlen tanácsát sem tartottam meg, de ötletes az fix.
Azt sem tudom van-e gyereke, szerintem nincs.
Tegnap a szurik beadásánál is kedves volt, sokat beszél, mindent elmond, teszi veszi a gyereket.
A szurikat miután a dr néni beadta, alaposan elmasszírozta Mr. K. hurkás combocskáiban.
Ezen mindenki meglepődött akinek csak mondtam, mert senki nem látott még ilyen gondos szuri beadást.
..és mégis nekem valamiért nem tudta magát belopni a szívembe.
Fene az emberi természetet, hogy még a jó sem jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése