NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. március 31., kedd

ébredés

Kisborsó tegnap megkapta az 5. adag tápszert 22 órakor, aztán el is aludt, még a büfit is úgy kellett kikönyörögni félálomban.
Ma viszont fél 5-kor kelt, és nem használt a betakarom, cumit beadom kombináció, hogy aludjon vissza. Megcsináltam 160 ml kajcsit, de etetés előtt orrszívás, mert nagyon szörcsögött. Amúgy újszülött kora óta szörcsög, de a védőnő szerint sok kisbaba van így, néhány hónapig.
Gondoltam is ezért is ébredt fel, de szinte semmi nem volt a nóziában.
Megette a kaja felét, majd annak a felét vissza is küldte egy szuszra. Aztán büfizett egy nagyot.
Pár perc után megint megkínáltam a maradék kajával, amit mohón befalt, óriásit büfizett és azóta szaporán csuklik, néha tüsszent. Mindehhez jókedve van, mosolyog és nagyokat kurjongat.
Én meg nem értem mi ez az egész hajnali mindenféle. Főleg a hányás, vagy bukás miatt aggódom, nem tudom ezt egyáltalán megérteni. Olyan volt, mintha ez is az szörcsögés miatt lett volna, mintha éppen folyt volna le az orrából a cucc, és a kettőt nem bírta nyelni egyszerre.
Szegénykém. Abbamaradt egy fél óra múlva a csuklás, lassan visszaalszik, apa pedig kel.

1 megjegyzés:

  1. hellobello, te miért nem büszkélkedtél a bologoddal nekem?!?!?! irgumburgum. gyorsan ki is linkellek magamhoz, te nő! :)
    pusz.p.

    VálaszTörlés