NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. november 25., szerda

H1N1

Ma beoltattam magam én is, 3.000.-HUF volt a 2 oltás összesen. Annyira nagy érdek nem lehet mögötte, mert más gyógyszerek is hasonló árban vannak manapság. Apa is be van már oltva a sztárvírussal, és hétfőn kapja a szezonálist. Én Borsit is beoltatnám, de őt még nem lehet majd, csak januárba, de hátha addigra lecseng, mert annyian beoltatják magukat, hogy nem ölt nagyobb méreteket.
Babókám mintagyerek volt amíg elintéztem ezt a felíratást, gyógyszertárba kiváltást, vissza, beadatást. A doktornéni és a nővérke azt mondta, hogy olyan szép, hogy kislánynak is elmenne :)
Amúgy meg nem is értem, miért nem a doki adja be az oltást ha már egyszer egy sztárról van szó :)

Remélem a hamarosan induló új blogomról is annyi szó esik majd, legalább, mint erről a szaros influenza vírusról :D
ahogy mondani szokták:
COMING SOON

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése