NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. november 30., hétfő

Alvás

Újabb fordulat következett be az alvás terén. Borsó leszoktatta magát a hintában való elalvásról. Úgy volt, hogy beültettem a hintába 1 cumi, 1 alvó takaró és bóbita vagy ami éppen jött. Nos, először kidobja a cumit, majd a takarót és hozzáfog nevetgélni ahogy a takarója felett hintázik.
Nagyon mérges lettem, mert hiába adtam neki vissza a felszerelést újra és újra kidobta. Végső megoldás volt, hogy fogtam és mindenestül betettem az ágyába. Aztán meg jól meglepődtem, hogy mindenféle megsértődés, kiakadás nélkül szépen elaludt. Szóval viszlát hinta. Apa mondja, hogy éppen időben, mert lassan 15kg lesz és a hinta csak eddig bírja :).
Ezzel a változással együtt, úgy veszem észre, hogy kezd a napi 3 alvásból áttérni a napi kettőre. Persze ez nem megy ukmukfuk, de határozottan változik újra a napirend.

Önállóan eszi már meg a reggelijét és a vacsoráját. Nagyon bezabálnivaló a bőbugyogó pizsamájában ahogy nyakalja a tejet.
Nem is beszélve ahogyan almát eszik.

1 megjegyzés: