NándiLilypie Kids Birthday tickers

2009. november 6., péntek

okostojás

Séta után levetkőztettem Borsót a szobájában, és betettem az ágyába, ameddig én is levetkőzök és kipakolok. Nem nagyon tetszett neki ezért vmivel próbáltam elterelni a figyelmét. Mintegy mellékesen, odaszóltam neki, -Kapcsold fel a villanyt, mert nem látok jól elpakolni a ruháidat.
A fenekére huppant átmászott az ágy másik felére, felállt és felkapcsolta a villanyt.
Én OKOSTOJÁSOM! Annyira ügyes.
A villanykapcsolót azért éri el, mert az ágya nincs maxira leengedve, mert akkor én nem érek be hozzá. Apa pedig fordítva szerelte fel a kapcsolót, ezért ha lábujjhegyen nyújtózkodik, akkor az ujjai hegyével addig birizgálja ameddig fel nem kapcsolja :)
A véletlenek együttállása folytán remekül kezeli a villanykapcsolókat. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése