NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. április 12., hétfő

15 hónapos,

és megkapta az oltásokat. Prevenár utolsó rész, tüdőgyulladás ellen és a kötelező koktélt. Volt egy kis sírás, de igazán nem volt vészes, egy combos és egy vállas szúrás esett meg. Márti mama jött velünk, az ő vállán sírta ki magát Borsi.
Ha lenne merszem egyszer elmehetnék vele egyedül is, mert nagyon ügyesen kezdi már manipulálni maga körül az embereket. Tudja, hogy a mama mindent megtesz csak ki kell gondolnia, az apját pedig külön kategóriában kezeli. Kíváncsi lennék ha csak én lennék ott akkor is lenne hiszti, és ha igen mekkora? Elbírnék-e vele, ott a plénum előtt?!

A kiköltözés zajlik. Próbálunk megszabadulni a régi ülőgarnitúránktól, de nem olyan egyszerű, még ingyen sem kapkodnak utána. Pedig még használható azért, bár már van egy-két baja. Szóltam a védőnéninek, ha tud olyan családot akit érdekel vihetik, több embert ismer, mint mi. A bútornak sokkal gyorsabban romlik az értéke, mint az új autónak ha használatba vesszük.
Ma próbáltam pakolászni Borsival, hát nagyon kalandos. Amit én be, Ő azt ki, mindent látni akar, mindent tudni akar, és muszáj, hogy előttem masírozzon (persze a takarójával együtt) különben lemaradna vmiről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése