NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. április 13., kedd

alvás

Apa ma nem volt itthon az esti szertartás lebonyolításánál. Borsi pedig nagyon félhetett, hogy mi lesz a lefekvésnél, apája nélkül, mert ezt mindig együtt intézik, hogy alig ivott az esti tejéből és máris elkezdett ráncigálni a kezemnél fogva. Először nem is akartam kötélnek állni, de annyira rángatott, hogy kíváncsi lettem hová akar vinni. Hát bemasírozott a szobájába az ágyánál megállt, magastartásba emelte a kezeit és boldogan mosolygott amikor rákérdeztem, hogy le akar feküdni?!
Futólépésben szedtem össze a cumiját meg a takaróját, és betettem a kiságyba. Egy hang nélkül elaludt, mint mindig.
Édesem!
Amúgy mióta iylen esős idő van a héten, délelőtt nagyokat alszik és délben semmit, viszont 3-4 óra körül már borul össze vissza, akkor alszik megint egy nagyobbat. Holnap már nem lesz délelőtti alvás, inkább korábban ebédelünk.

1 megjegyzés:

  1. Borsi nagyon rendes kisfiú. Bár a mi gyerekünk is elaludna így az ágyában. Ti valamit nagyon jól csináltatok, mi meg jól elrontottuk... :P

    VálaszTörlés