NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. április 9., péntek

Uborka

Borsi imádja az uborkát, bármit megeszik ha van hozzá uborka. Meghámozom, negyedelek egy karikát és úgy falja, mint a baj, csak a vajas kenyeret kell hozzá adagolni. :)

Most reggel megtalálta a dugicsokimat. Felmászott vele a kanapéra és kezdte volna maszatolni mikor észrevettem. Elvettem tőle és kis adagokban adtam neki. Én még embert nem láttam ilyen cukin csokit enni. Vigyorog folyamatosan, nagyokat kurjongat úgy majszolja. Meg fogom zabálni.
Kidőlt a hintában, mert már megint 5-kor ébredt. Vmi felébreszti hajnalban és bármilyen álmos nem bír visszaaludni, pedig próbálja magát visszaaltatni, de sohasem sikerül. Hát mindegy ez van, majd aludna ha olyan idős lesz, mint mi, de akkor majd jól nem hagyja a saját gyereke. :)

Tegnap a játszótéren minden második követ bekapott, az egész tőlem zengett ahogyan könyörögtem neki, hogy több követ már ne vegyen a szájába. Már igazán leszokhatna erről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése