NándiLilypie Kids Birthday tickers

2010. április 28., szerda

ÁÁÁ

Azt mondja nekem az imént a telefonba a fundamenta üfszolgálata, hogy nem járultam hozzá, hogy a bank közölje velük, hogy a megadott csoportos beszedési megbízáson van-e limit????!!!! HEEE?
Szóval, íme a tipikus eset, amikor akasztják a hóhért :( Egyszerűen nem tudom maradéktalanul teljesíteni a folyósítási feltételeket :( és pontosan tudom, hogy tehetetlen vagyok a nagy büdös bürokratikus gépezettel szemben brühaha.
Borsinak kibújt a 9. foga is. :) nagyon jól áll neki, de csak akkor lehet látni ha ordít :( mondjuk ma elég sokat ordított. Lehet megfázott és beteg lesz azért ilyen kis ordítós. Adtam neki homeos golyókat, hátha megelőzhetjük a bajt.

1 megjegyzés:

  1. Timcsa, sztem ma volt vm a levegőben, mert Arián majd' egész nap hangoskodott velem, hisztizett, semmi nem volt jó, nem tudtam megmagyarázni, hogy mit szeretnék. Ez a tipikus hajambefonom esete. Örülök,hogy már elaludt :).

    VálaszTörlés